Grające schody i najgłębszy śmietnik świata – akcja Volkswagena „The fun theory”

Volkwagen idealistycznie zachęca, by skłaniać ludzi do pożytecznych zachowań przez uczynienie tychże zabawniejszymi. W ten sposób firma promuje nie tylko siebie, ale i różnego rodzaju akcje w przestrzeni publicznej. Autorem działania może być każdy, niekoniecznie osoba należąca do świata sztuki. Do 15 listopada można nadsyłać filmy dokumentujące wydarzenia, by wygrać 2500 euro. Duży plus dla Volkswagena nie tylko za pomysł, ale i za zachętę do większej aktywności społecznej.
Link do strony projektu: http://www.rolighetsteorin.se/en/.
Poniżej dwie akcje zainicjowane przez firmę:

(Aneta Rostkowska)

Reklamy

1 comment so far

  1. Magdalena Lenczowska on

    Nie od dziś wiadomo, że producenci samochodów potrafią robić wiele dla miasta.:)
    Swoją drogą ten pierwszy pomysł powinien zostać dorzucony do gadżetów promujących rok chopinowski. Fantastycznie pasowałby do zwycięskiego zeszłorocznego projektu http://www.zw.com.pl/artykul/237990.html na pamiątkę z Warszawy, który zresztą niepostrzeżenie stał się „kołobrzeskim sposobem”
    http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090807/KOLOBRZEG/615445988


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: